Пожежна безпека адміністративно-офісних приміщень
– стан об’єкта, за яким з регламентованою імовірністю виключається можливість виникнення
і розвитку пожежі та впливу на людей її небезпечних факторів,
а також забезпечується захист матеріальних цінностей.
Пожежна безпека адміністративно-офісних приміщень забезпечується
шляхом проведення організаційних заходів, спрямованих на запобігання пожеж,
забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат і
зменшення негативних економічних наслідків у разі їх виникнення,
створення умов для швидкого виклику пожежних підрозділів та успішного гасіння пожеж.
Основними напрямками забезпечення пожежної безпеки адміністративно-офісних приміщень
є усунення умов виникнення пожежі та мінімізація її наслідків.
Такі об’єкти повинні мати системи пожежної безпеки, спрямовані на запобігання пожежі,
дії на людей та матеріальні цінності небезпечних факторів пожежі, в тому числі їх вторинних проявів.
На основі статистичних даних можна зробити висновок, що основними причинами пожеж в Україні є:
Слід підкреслити, що більшість пожеж (99%) виникає безпосередньо з вини людей.
З них 70−80% трапляється у житловому секторі,
3−4% − у промисловості, 1–2% − на будівництві,
1–2% − у сільському господарстві,
2−3% − на об’єктах торгівлі і складах,
1–3% − у місцях масового перебування людей.